Schrijven is een passie en sinds 2010 vertoef ik in de blogwereld. Er passeerden verschillende blogs de revue maar met de lifestyle & travel blog Living by the Sea en de niche website Take me to Sweden vielen de puzzelstukjes op hun plaats.

Over Living by the Sea

Living by the Sea, travelling the world. Deze Belgische lifestyle & travel blog (Nederlandstalig) neemt je mee naar de leukste plekjes waar de zee nooit ver weg is. Living by the Sea staat voor frisse zeelucht, the slow life en een grote portie Oostende. Naast reiskriebels en travel hacks, geef ik je graag een inblik in het leven van een kustbewoner, deel ik mijn lifehacks en tips voor een minimalistische levensstijl.

Doelgroep

Living by the Sea krijgt maandelijks tussen de 8.000 en 12.000 bezoekers over de vloer. Ruim de helft van mijn lezers zijn vrouwen tussen 25 en 44 jaar. De lezers van Living by the Sea komen vooral uit België. Ze zijn geïnteresseerd in reizen en minimaliseren en zoeken vooral tips om het leven makkelijker te maken. Ze zijn op zoek naar kwaliteit en zijn bereid hier wat extra voor te betalen. Genieten van het leven staat voorop.

Over Take me to Sweden

Take me to Sweden is een inspirerende en informatieve (reis)gids over Zweden. Naast praktische informatie en de niet-te-missen bezienswaardigheden verrast Take me to Sweden ook met échte verborgen pareltjes en hotspots. Stockholm komt regelmatig aan bod maar we trekken ook de natuur in of ontdekken gezellige stadjes. Kwalitatieve content staat voorop. Enkel plekjes en hotspots die persoonlijk bezocht, ervaren of uitgetest werden, krijgen een plek op Take me to Sweden. Take me to Sweden is te lezen is het Nederlands en het Engels.

Doelgroep

Ik lanceerde Take me to Sweden in september 2016. Een jaar later telt de website gemiddeld 4.000-5.000 bezoekers/maand. De lezers van Take me to Sweden komen vooral uit België en Nederland. Zweden, UK en USA zijn samen ook goed voor 15-20% van het lezerspubliek. Qua geslacht is de verdeling 35% mannen en 65% vrouwen. Vooral in de leeftijdsgroep 25-54 jaar. Ze zijn vooral geïnteresseerd in reizen, lifestyle en eten.

Waarom met Living by the Sea of Take me to Sweden samenwerken?

  • Groeiende community
  • Aandacht voor SEO
  • Geloofwaardigheid & authenticiteit
  • Kwalitatieve content
  • Langdurig effect
  • Personal branding

Wat kan ik voor je doen?

  • Artikels of reisreportages schrijven
  • Persreizen of blogtrips bijwonen
    (Story ideas uit blogtrips kunnen ook bij de traditionele pers gepitcht worden.) 
  • Ambassadorship voor jouw merk
  • Accommodatie- en productreview
  • Give-aways of winacties

Aarzel niet me te contacteren mocht je nog een ander voorstel hebben. Neem zeker ook een kijkje bij welke diensten ik als freelancer allemaal kan aanbieden!

Wat moet dat kosten?

Aan het bijwonen van persreizen of blogtrips hangt geen vergoeding vast. Wel verwacht ik dat alle kosten ter plekke + kosten voor transport gedekt zijn. Ik moedig de organisaties waarmee ik samenwerk ook aan om de CO2-uitstoot van de vluchten te compenseren.

Wil het merk achteraf graag beschikken over tekst en beeldmateriaal of wordt bepaalde zichtbaarheid verwacht, dan bespreek ik de voorwaarden graag even op voorhand. De tarieven voor ambassadorship, reviews en giveaways worden per project besproken. Ik ga enkel samenwerkingen aan met merken en organisaties waar ik 100% achter sta en die een meerwaarde kunnen zijn voor mijn publiek. Lees zeker ook mijn policy ivm samenwerkingen.

Contacteer me voor meer informatie over de mogelijkheden en het ontvangen van de mediakit met cijfers. 

Eerdere samenwerkingen

AG Insurance, Asics, Biover, Carrefour, Corendon, Decathlon, Delhaize, Mastercard, NBTC, Visit Aqaba, Visit Britain, Visit Malta, Visit Portugal,…